El meu PC m'intenta dir alguna cosa

dilluns, 19 de març del 2007

Porto 5 dies tancat a casa, veient com surt i se'n va el sol.
De fet, gràcies als deliris febrils i a la possibilitat de tenir una mica de temps per mi, m'he llançat a escriure el blog.

Des de fa un parell de dies, me n'adono que si deixo molta estona el cursor en repòs en el notepad o en el word, de cop apareixen caràcters de forma espontània! Sense que jo premi cap tecla!

Descartades les primeres opcions de fantasmes i altres paranormalitats, em plantejo tres opcions:

  1. El meu teclat inalàmbric fa el tonto
  2. Tinc algun spyware instal·lat que fa entremaliadures
  3. El meu PC té personalitat i em vol dir alguna cosa
Diga'm romantic però m'agradaria pensar que és la tercera.
3$¨^9??·
De moment la comunicació és nul·la, no entenc res del què m'intenta dir. Per mi només són caràcters aleatoris. Hauré de concentrar-me una mica.

Us aniré explicant si arribem a la tercera fase.

Publicat per Quim Cardona el 3/19/2007  

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada