Alter ego

dimarts, 3 d’abril del 2007

Quan ets petit creus que ets únic al món. Que no hi ha ningú com tu.
Que ets el únic Quim (o Joan, o Jordi).

Després aprens que hi ha altre gent que té el mateix nom: coneixes altres quims, per exemple.
I més tard, potser, acabes coincidint alguna vegada amb algú que es diu exactament igual que tu.

Jo tinc un homònim: existeix un altre Quim Cardona.
Un Quim Cardona que resulta ser una gran estrella. No el coneixes?

Si ets una mica geek, segur que has volgut registrar un domini amb el teu nom.

Mira que fa anys que volto per Internet i ja al 1997 vaig intentar registrar QuimCardona.com però l'altre Quim ja el tenia. Ai! Quina ràbia.

Publicat per Quim Cardona el 4/03/2007  

1 comentaris:

Sempre m'ha fet gràcia que hi hagi per la xarxa un Quim Cardona, des de fa molts anys, en més renom que tu (i és skater!).

Hola mestre, no se com contactar en tu i et volia saludar. Visc a Amposta, tinc una xiqueta de 3 anys i un projecte... jeje

Pertanyo a una que fem entre d'altres activitats unes jornades a la Catalunya Sud sobre les TIC anomenades àtic2ª. Aquest any, en la quarta edició, la centrem en el futur de la televisió.

Escriu-me, que et vull fer una proposta deshonesta... estic al jesusARROVAaxc.cat

jesus ha dit...
3 d’agost del 2007, a les 23:15  

Publica un comentari a l'entrada